Moje kredity
Máme spoločnú lásku k móde, tak prečo nemať aj spoločnú menu? Nenájdete ju na burze, ale vo svojom profile na ZOOTe.
Kredity k vám priplávajú v rámci špeciálnych akcií alebo ako hodnota vráteného tovaru.
Všetko o kreditoch
Ako ich môžem zbierať?
Kredity priplávajú k registrovaným zákazníkom v rámci špeciálnych akcií alebo ako hodnota vráteného tovaru.
Kde uvidím, koľko ich mám?
Nasmerujte svoj zrak na severovýchod (na hornú lištu vpravo), tam nájdete Môj profil a v ňom nielen počet, ale aj celú históriu pripísaných a využitých kreditov.
Na čo ich môžem uplatniť?
Na úplne celý ZOOT (okrem darčekových poukazov), takže aj na zľavnené kúsky a partnerský predaj. Objednávku vám zľavnia až do výšky 100 % jej ceny. Počet kreditov, ktoré môžete uplatniť na danú objednávku, sa vám vždy zobrazí v 1. kroku košíka. Na Výdajni vám aktuálnu výšku uplatnených i zostávajúcich kreditov oznámime pri platení.
Dajú sa kombinovať so zľavovými kódmi?
Dajú! Pretože čo je lepšie než zľava? Dve zľavy.
Môžem si vybrať, na ktorý kúsok v objednávke ich uplatním?
Nie, kredity sa uplatnia vždy na celú objednávku.
Môžem kredity uplatniť až na Výdajni?
Áno, v 1. kroku košíka jednoducho zvolíte, či chcete odľahčiť práve túto objednávku.Ako dlho kredity platia?
To je rôzne. Ich platnosť si môžete vždy kontrolovať vo svojom profile. No a keď ich náhodou nestihnete využiť, zmiznú ako para nad hrncom. Ale nebojte - keď sa bude blížiť ich koniec, pošleme vám e-mail.
Môžem si vybrať, na ktorý kúsok v objednávke kredity uplatním?
Nie, kredity sa uplatnia vždy plošně na celú objednávku.
Môžem si vybrať, na ktorú objednávku ich uplatním?
Áno, v 1. kroku jednoducho zaškrtnite, či chcete odľahčiť zrovna tejto objednáke.
Môžem kredity uplatniť až na Výdajni?
Áno – v prípade, že ste objednávku vytvorili ako prihlásený používateľ a ešte nie je zaplatená. Keď si všetko vyskúšate, pri pokladni vám kredity uplatníme len na to, čo si skutočne chcete odniesť.
Ako dlho platia?
To je rôzne. Ich platnosť si môžete vždy skontrolovať vo svojom profile. A keď ich náhodou nestihnete využiť, vyparia sa. Ale nemajte strach – keď sa bude blížiť ich koniec, pošleme vám e-mail.
Dajú sa prevádzať medzi profilmi?
Nie. Rovnako ako zubnú kefku, aj kredity má každý svoje vlastné.
Môžete mi ich odobrať? (Panika!)
Áno, môžeme. Ale žiadnu paniku. Je to len v prípade, že nastane jedna veľmi nepravdepodobná situácia, a to vtedy, keď zistíme, že náš kreditný systém nejako zneužívate.
Ako je to s vrátením peňazí za objednávku, na ktorú boli uplatnené kredity?
Najskôr sa vždy vracajú uplatnené kredity, až potom peniaze.
Príklad1: Kúpite si dve tričká – každé za 20 €. Na objednávku uplatníte 10 kreditov, takže v skutočnosti zaplatíte 30 €. V prípade, že jedno tričko vrátite, my najskôr odrátame tých 10 kreditov a vrátime vám 10 €. Ak vrátite aj druhé tričko, dostanete späť zvyšných 20 € – vráti sa vám celá čiastka, ktorú ste pôvodne zaplatili.
Príklad2: Kúpite si topánky za 40 € a na objednávku uplatníte 40 kreditov. Reálne ste zaplatili 0 €, tým pádom sa vám pri vrátení topánok nevrátia peniaze, ale 40 kreditov.
Môžem si vybrať, či chcem vrátiť peniaze, alebo kredity?
Áno, pri vrátení kúskov zaplatených peniazmi si môžete vybrať, či chcete hodnotu tovaru vrátiť v peniazoch, alebo v kreditoch. Kredity sa ale nikdy nemôžu premeniť na peniaze.
Prečo si vybrať vrátenie kreditov namiesto peňazí?
Kredity sa vo vašom profile objavia ihneď, ako prijmeme tovar, no peniazom to môže trvať aj 10 dní.
Môžem chcieť vrátiť kredity namiesto peňazí aj ako neregistrovaný používateľ?
Áno. Na mail, ktorý ste použili v objednávke, vám príde kreditný kód. Tým si potom kredity nabijete pri registrácii, prípadne kedykoľvek potom vo svojom profile alebo v košíku.